Pelik ke?  

Wednesday, February 11, 2009


Benda pelik? Apa ye? Hemm…ha, camna cara pemakaian budak2 USIM ni ye? Hem, bagus tutup aurat, tp pemakaian diorang tu, kadang2 lebih lak dari pensyarah, sampai tak tahu yang mana satu student, yang mana satu pensyarah, dengan labuci2 lagi, macam nak pergi kenduri la plak hehe.. sepatutnya student bawa beg untuk letak buku tp yang diorang bawa, beg tangan plak, apa la yang dibawanya tu, alat mekap ke? Ni datang nak study ke nak mekap? Sini tempat study ke tempat nak mekap ye? Pelik btol la student sekarang ni..


AddThis Social Bookmark Button


4 comments: to “ Pelik ke?

  • luqman
    February 11, 2009 at 10:44 PM  

    keep going...

  • disco_gurlz
    February 12, 2009 at 7:38 PM  

    hahaha..bese la student ni..get ready nk kojo sok...i2 pasal blaja nmpk cm lect..kui5

  • kueh bakar
    February 13, 2009 at 10:05 PM  

    lecturer jeles nanti..........
    :P

  • zack
    February 14, 2009 at 6:49 PM  

    ana pun org arab lah.....
    harharhar....


    أنا أكتر واحد بحبــك

    في الدنيا و طول عمري بحبـك

    و فجرحك فرحك أنا جنبك

    و بعمري يا عمري أنا والّله شاريك

    أنا أكتر واحد ألبوه عليك

    أنا دنيتك أنا ملك إديك

    انت اللي من بين كل الناس

    متعلق بيك و بفكّر فيك

    يا حبيبي أرب شوف بعنيك

    أنا جنب منك أنا حواليك

    علاشان عيونك عمري يهون

    يا حبيبي يهون .. ولا يعلى عليك

 

Design by Amanda @ Blogger Buster